En dag med Sofie

Jag har en väldig bra vän, jag har många bra vänner! Men Sofie hon är en speciell vän som har flyttat hem, tillbaka till Linköping. Det känns så bra att ha henne nära & jag hoppas hoppas på att hon får stanna här... det hänger på jobb & boende- Såklart!
Håller tummarna!

Lördag:
Tillsammans med nya & gamla vänner hade vi en helkväll tillsammans. Sofie & jag började med en shoppingtur på byn med fika på nya Hälsofreak! Lite senare gick vi till tornby, jag hade också sprungit en motionsvända på eftermiddagen! Mötte upp Johan & Malin utanför IcaMaxi, handlade kvällens mat.... Puh, mina ben & energi höll på att ge upp på stormarknaden.

Matlagning i familjen Anderssons kök, det var helmysigt & gott blev det!
Vi spelade Hänga gubbe, Mini & Maxi.
Vid oo- slaget var en Suss ganska trött... vi rundade av kvällen & gick hem!

        Bär & vitchoklad i ugn serverades med vaniljglass


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är väldigt glad att jag har dig Sussy!! Det finns ju en del fördelar med att stanna här!;) KRAM

2010-03-21 @ 17:49:11
Postat av: Veronica

Underbart med fina vänner=) Ha dé gott min vän. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback