Hem ljuva hem

Äntligen hemma, äntligen!

Det har varit en tuffresa, men mycket händelser på kort tid! Men alldeles alldeles underbar! Ska berätta mer, ska uppdatera bilder, men tänkte bara blogga lite ord.... 

3/6 Linköping-Stockholm
4/6 Stockholm Marielles Student
4/6 Nattbuss Stockholm-umeå
5/6 Umeå, Robynes psykologiexamen
6/6 Umeå
7/6 Umeå-Nordinggrå
7/6 Nordingrå-Örnsköldsvik
7/6 Nattbuss Örnsköldsvik-stockholm
8/6 Terminal sittande 2 h.
     buss stockholm-Linköping 10.30
     Lokalbuss, hemma 13 h efter lämnat vännerna i Ö-vik.

Väldigt många timmar på buss, Puh! Hemma igen somnade jag i sängen en stund, nu piggelina!
Vad gör man på cityterminalen kl. 5.3o?



Tittar/läser Amelia Sommar
Kollar på människor, den ena piggare än den andra
läser pocket
går igenom kamerans bilder, raderar & beskär
tittar efter el-uttag, hittar inget el-uttag (vill fortsätta se Hitta Nemo)
köper en latte på Ritazza, hittar fortfarande ingen el
Får sms från Jonas, roar mig att svara
dricker kaffe & läser pocket 43 sidor ur Motsatsen till kärlek av Julie Boxbaum
Gör ett toabesök & plötsligt sitter jag på min (näst) sista buss

Dags att göra lite vettigt!
Kram


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

det var inte lite resor du gjort hehe

Postat av: Fru Sessan

Intensivt, men spännande =)

2010-06-09 @ 22:23:17
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hu, stressig resa... När har du semester igen??:)



Ska vi hitta på någe i veckan?



Kram

2010-06-10 @ 15:35:44
Postat av: Meryem

Oj vilken resa du har gjort! Men roligt roligt =)

2010-06-12 @ 17:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback