Veckan som varit

Sista veckan innan semetern, har varit lite utöver det vanliga! Vi har städat, donat & haft det skönt. Även uppdaterat allt mellan himmel och jord som namnskyltar, pärmar, rim & ramsor

På tisdagen kommer en tjej till Linköpingsflygplats, hon ska göra praktik hos oss på förskolan & kommer ända från tyskland.
Min chef & jag åkte tillsammans för att hämta henne, visade henne var hon slulle bo & senare på kvällen åt vi lite enkel mat ute. Helt underbar tjej, som förresten heter Sonja!!

Onsdagen, fotboll på stan Tyskland- Spanien! Men det var fördröjning på teven, såå vi fick höra om målen via telefonerna i stället! märkligt! Vi var ett gäng härliga & goa männinskor. Sonja fick stå ut med mina vänner... det gick fint!!

Torsdagen, vi fick en fin sommarkorg av en familj på jobbet! Jag blev rörd, mitt barn.... min söta tjej som ska börja på stora avdelningen! Det var massa gott i... att göra picnic av! Jag lagade mat över öppeneld, Chiligryta! Mumsfilibaba.... 

På kvällen var det winnerbäck, det var ett projekt att hitta den lilla biljett från en privat person, men jag hann & fann!
Åh vad det var roligt med konsert, jippi!! Han är go den där Lasse, teddybjörn med fina texter. Lyssnar på honom nu, & går igenom bilderna från igår... Ögonen gick i kors när jag skulle hem, men jag njöt av hela kvällen!

Sista arbetsdagen idag, sen en underbar fyra veckors semester! 



Fotbollskväll på Harrys, Sonja & Nina


Winnerbäck
Tänkte nog göra ett eget inlägg till hans ära!


Kommentarer
Postat av: Nahoj

Ja jag hoppas att vi itne skrämde bort stackars tyskan på fotbollen? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback