Benjamin 3 år

Maria har jag känt sedan hon var gravid med sin lilla Bemo. men för några veckor sedan blev han hela 3 år... jösses! Vad tiden går.... Här kommer bilder från hans 3 årsfirande i lördags.


kakmonstret
Ida ( min egna Tina Nordström) måste nästan baka sånna med sin kakmonstertröja :)
Har du kvar den?



Sätter i gång med att använda paketet från sina mostrar
Från mig fick han ett par byxor (mamma önskade), en Pixibok & en fin paketpåse. Påsen springer han stolt omkring med & säger något i stil med: "Titta, jag fick en väska"
Skönt att det lilla uppskattas :)


Kommentarer
Postat av: maria

tack så mycket för att du kom <3

Postat av: Oskar

Fina "kakor" :)

2010-07-22 @ 21:42:50
Postat av: Marcus

Hittade din blogg när jag sökte på östgötaleden. Verkligen superfina kakmonstermuffins! Är det blåfärgad kokos?

2011-06-10 @ 12:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback