Livet är inte en dans på rosor


 Livet är som taggiga törnar, ibland

Min vecka blev tung, därför blev det en paus i det vanliga livet...
I tisdags fick jag samtal om att mamma är på sjukhus & senare på kvällen får jag veta att hon har proppar i lungorna, vilket är allvarligt! Natten till onsdagen blev orolig, men läget är stabilt nu enligt det senaste jag hört!

Jag vill bara säga att jag har änglar till vänner, tack för ert fina stöd!
Ett särskilt tack till Oskar som var beredd att köra mig upp till Norrland för att träffa min mamma. Du är en fin vän, vet du det? Tusen tack, för allt stöd jag fått av familj & vänner! 

Tack för alla som finns för mig


Kommentarer
Postat av: Sofie

kram

2010-01-14 @ 22:29:59
Postat av: Matilda H

Åh stackars dig gumman, vad jobbigt och ännu värre att vara så långt ifrån sin familj när sånt händer. Hoppas att allt löser sig bra. Kramar!

Postat av: O

Allt för dig Susanne :)

Du har hjälpt mig många gånger...



Ta hand om dig. Kram!!

2010-01-17 @ 10:58:15
Postat av: Malin

kramar om

2010-01-17 @ 15:02:29
URL: http://malin-de-e-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback