Tår i ögat

Härmar Ida (hennes status på facebook), jag spiller lite tårar

Ja, är de mest fina & härliga vännerna. Har i kväll kommit hem från Ida & Oskar, de är så goa & generösa! Har haft det så himla bra hos de, i deras hus med deras familj. Och alla vännerna på festen!

Det jobbiga jag faktiskt kände nu när jag kom till hemmet & ensamheten att jag saknar att ha de nära mig. Mina fina männsikor. Söndagsångesten blir ett faktum när man känner sig lite extra ensam. Jag hade det så himla bra när jag var bortrest & nu är det vardagen som gäller!
Klarar inte detta singelliv heller, det är inte min stil att vara singel! :) Men så underbart pepptalkad av en gammal vän igår, så fina ord! Jag är fortfarande rörd! Tack!

Fredagen var mysig med tjejerna, vi åt god vegitarisk mat, drack vin & såg Idol. Ja la en röst på Minnah. Hon var mer varierande, även om Jay ger mig rysningar med sin röst! Tack Anna & Nina för vår fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: nina

tack själv, supermysigt var det :-)

2010-12-12 @ 21:18:52
Postat av: Ida

Usch ja... jag har varit så gråtig idag!

Det var så underbart att ha dig och alla de andra här i helgen, det känns tomt och trist just nu!

Önskar att det vore närmare mellan oss, ett par meter bara eller så!

Tack snälla för att du kom, det betyder jättemycket för oss! Du är fantastisk!!

Förstår hur du känner... jag känner också ensamhet, men jag vet att det är annorlunda för dig!

Du ska veta att du alltid är välkommen till mitt hem!!

Många kramar

Postat av: O

Tack själv Susanne!

Håller med. Vi borde ha närmare varann.

Vi borde ha "fika-avstånd".



Jag är jätteglad för att du kom.

Hoppas vi ses snart igen. KRAM!!!

2010-12-13 @ 00:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback