Julen kommer närmare & närmare

fast jag inte riktigt förstått det....

Äntligen vet jag var min julresa leder, åker till mitt underbara Höga kusten till min släkt på pappas sida. Längtar till naturen, lanskapet & julafton! För mig är det overkligt, det är ju bara vardag nu! Det är julafton om 3 dagar, julaftonskväll! Min tanke är en tur till Solleftå under min ledighet, får se hur det kommer gå till.

Tack alla som tänk på mig när det gäller julafton. Som förra året fick jag väldigt fina erbjudanden & jag känner mig helt lycklig som har så omtänksamma vänner omkring mig. En vän gör att jag kommer hem till norrland, det hade antaligen aldrig blivit av annars! Jag är lyckligt lottad som har så himla bra vänner! Egentligen behöver jag aldrig sitta ensam, men det är svåra tider att ha familjen långtbort & vara singel.

Åh tack för alla julkort som singlar ner från min brevlåda.
Min kreativitet blev inte av denna jul,  blev det jul för fort i år igen?
Saknar ni julkort från mig?







Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

ja saknar kort från dig ;) saknar du från mig? :p

Postat av: Sofie

Jag saknar julkort från dig... Vad kul att du ska till Norr! :) Vem är det som hjälper dig med resan? Är du hemma något imellandagarna så jag får träffa dig?! Stor kram! Var rädd om Dig!

2010-12-22 @ 10:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback