kan dygnet ha flera timmar

Har det bara bra, men det är mycket som ska hängas med! Har haft besök av sötaste Meryem i veckan. Hon kom i onsdags & stannade tills i morse. Så igår drack vi vin & åt god mat på Storan. Helt underbar stämning ute den kvällen & så mötte även Nina upp oss på torget.

Annars i veckan har det varit jobb, kvällsmöte, städning & cykling till arbetet! Har inte fixat annan träning än turerna till jobbet (som inte varit varje dag- långt i från), men det ska tas igen!!

Ikväll personalfest med wokbuffé & singstar, kvällen avslutas på byn. Det ska bli en rolig helkväll faktiskt, jag kommer ha såå himla kul! Nu är det dags att pudra nästan & packa läppglans.
Ha en fin helg, Kram


Kommentarer
Postat av: Stina

Hälsa alla gamla kollegor! Kramar

2010-08-20 @ 17:07:16
Postat av: Meryem

Tack för att jag fick sova hos dig gumman! Hade det ytterst mysigt =) Hoppas att vi ses till Ladies night. Hörde av mig till Nina och sa att jag är ledig den helgen =)



Puss puss!

2010-08-20 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback