Ikeakatalogen



Till min lycka kan jag nu sätta upp Ej reklam skylt på min fina ytterdörr. Jag vill ha reklam, men jag kan inte hantera den mängen som kommer 3 dagar i veckan.
Varför gjorde jag inte den innan? Jo för min längtan till ikea katalogen var för stark. Den kan ju inte gå förlorad.
Vissa som har ej reklam, även om det är Ikeas egna skylt som de står:  "...men gärna IKEAkatalogen på"
Jag tog för givet att då skulle den ändå dimpa ner för de som faktiskt vill ha, men ej vill ha den jobbiga reklamen. Och att den ska fås om man är klubbmedlem i just ikea
Men ikke tidgare år enligt källor, detta året fick jag den adresserad & i reklamen. Den adresserade fick min vän Anna av mig. Inget till spillo, lite snällt mot miljön!

Några dagar senare fick min hemlige källa om Ikeakatalogsproblem sin i brevlådan, adresserad i hans namn
Ikeakatalogen 2011 är utan problem att få alltså... detta år!

Så vad tyckte jag?
Jag gillar ikeakatalogen, det inspirerar mig & det har kommit ett skrivbort jag bara måste ha! Perfekt, jag som var nära att ge upp hoppet om ett billigt skrivbord! En & en annan inredningsdetalj finns i åtanke efter lite katalogtittande! Undra vad jag fyndar i morgon!



Gulligt med knapparna i burk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback