Åh

Lite tår i ögat, va mycket fina kommentarer jag fått om min tavla! Läste just en av de som värmde mig mest, Sofie envisas om att jag ska utbilda mig vidare om ämnet pyssel & sånt :) Hon värmer ofta mig med sina stöttande ord!

Vill tacka min vän
Maria för lite hjälp med mitt kommande projekt, det kommer bli jättefint... Hon är mitt fotoproffs som alltid är snäll vän & ställer upp! Hon är dessutom lika pysselgalen som författaren till denna blogg. Fast M är lite värre än mig & pysslar mycket med sina barn, för idéer kolla in hennes sida!


Kommentarer
Postat av: maria

tack gumman vad underbar du är! vilken gammal bild du hittade! minnen kommer tillbaka :D

jag kommer aldrig bli lika bra som dig på att m åla det är en sak som är säker!

<3 kärlek <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback