Skärtorsdag

I torsdags tog jag ledig från jobbet & åkte redan på onsdagskvällen upp till Kungsängen. Min vän Therese bor där i ett jättefint enplans hus. Det var verkligen superfint inrett & jag bev som vanligt sugen på att flytta in :)

Torsdagen började med lugn förmiddag med massa prat & mys. Åkte sedan in till stockholm stad, shoppade & lunchade sushi! Therese blev utsatt för ett grymt april-skämt om butiken hon jobbar i... Vi fick ett gott skratt!
Vill inte berätta om det här, kanske är känsligt! :)

Sedan var det kryssning! Vi åt väldigt god mat & sedan skulle trevligheterna ha börjat, men jag var förkyld & hängig! Tess hade riktigt kul... jag vilade!
Tänkte jag skulle ta igen det roliga nästa gång jag tänkte resa med båt!


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

det var inte igår du uppdaterade denna ;)

hade varit kul o vetat om det där aprilskämtet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback