Min fredag+lördag

Fredagen med Jennie var superkul, vi gick ut för att äta & dansa! För vår del blev det inte någon bugg, men vi hade väldigt roligt som publik! De var väldigt duktiga, men det som facinerade oss var att alla typer av folk var där & dansade bugg. Många var äldre, men också yngre med olika stilar. En kille som var väldigt duktig (tyckte jag) hade svart & röd tuppkam med piercinar i ansiktet. Inte vad jag förväntar mig på en bugg- & dansbandskväll! Riktigt sköna & härliga människor ute, jag stormtrivdes. Även om musiken inte passade mig, tur att det finns tre dansgolv. Vilken skilland det är att gå ut på fredagen, en härligare & gemensamma stämmning på fredagen än vad man känner en lördag.

Lördagen, sov först hos Jennie & sedan gick jag hem för att sömna sött igen!
Gjorde ett ärende på stan, provade två klänningar till systers student & fikade med Jonas
Eftermiddag/ kväll städning & matlagning. Såg sedan på Sweet home alabama, en romantiskt komedi med glädje & lite tårar.

Sömnade sött, trots att jag är gardinlös på ett fönster. Hela gardinstången ramlade igår eftermiddag under städning! Ena fästet ville inte längre. Det var lite ljust i rummet när jag vaknade :) Puh, ett till "att göra" idag!

Nu träning i skogen, tredje passet denna vecka! Tisdag,
torsdag, söndag

Ha en fin söndag
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback