Galenskap

Min vecka har känts lång, jobbat extra & det gick självklart bra tills igår när jag var sugen på att komma hem min vanliga tid. När jag äntligen kom hem lagade jag mat, riktigt middag som tar lite extra tid & sedan städade jag, rensade mina sommarkläder, städade ett förråd & såå fint det blev. Var helt slut när kära grey´s anatomy började. Är helt beundrans full, jag tar hand om mitt hem & börjar ta hand om mig själv. Gjorde en fiskhälsogryta här om dagen, blev 6 matlådor. Åh för att inte äta samma mat på jobbet så fick jag för mig att märka låddorna! börjar få ordnindning på mitt liv, börjar jag bli organiserad?
Mitt hem har inte alltid varit lätt, men kanske roligare nu när jag tagit hand om inredandet!! Är lite stolt över mig själv!!

Men det är något i kroppen? Vad, ingen aning!
Idag kom förklaringen, feber igen! Orkade jobba till 14.oo, sedan blev jag skickad hemmåt.
Har sovit en del & ska sova nu igen, helt slut!

Natti

 


Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Jag funderar på om det blir en Canon EOS 450D eller 500D. Kollade faktiskt på Nikon (uttalas Nickon för att det är Japanskt =)) det gick att fota och att titta i displayen samtidigt. Finns ju en "LV-knapp" på de flesta faktiskt =)



Åh så sugen jag blir... men gud så tunga de är! Tihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback