Det blidde en trevlig helg

På fredagen var det utgång med nya & gamla bekantskaper. Jag hade väldigt trevligt. På lördagen pysslade jag med att städa & ha det skönt för mig själv. Nina ville ha med mig ut, jag var inte jätteladdad för det men en chiuaha på tv gjorde mig på mycket bättre humör. Det blev en till kväll med utgång men först tittade jag på 3 tjejer spela poker... jag förstod mer & mer av ett spel jag inte alls varit intresserad av tidigare. Lite nyfiken var jag visst! Nina åh jag hade trevlig ute, kvällen blev väldigt kort bara! Men men, vi har oss själva att skylla, hihi!

Nina sov hos mig & på eftermiddagen var vi på lagerhous för lite inrednings shopping... kompletterar senaste shoppingen. Mer i nästa inlägg...

Jag har lånat en pocket på jobbet, man blir väldigt glad av böckerna mina kollegor ta till jobbet. Jag är ju för kär i mina egna för att ta dit de-ego!



Ps I Love you.
Älskar filmen, läser boken-älskar boken


Kommentarer
Postat av: Ida

Trevligt med uppdatering :)

Den boken ligger i mitt paket som snart kommer hem till mig! Ser fram emot den :)

Postat av: Malin

filmen PS i love you är ju så jäkla bra!

kanske ska ta o läsa boken jag me =)

Kramar

2009-10-05 @ 15:09:33
URL: http://malin-de-e-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback