Veckan tog slut

Inledde veckan med träning & kände hur duktig jag var! Toppen, vilken lycka....
Hmm men har inte haft tid för mina söta vänner på msn & mitt hem får inte den tiden den vill! Åh min kropp för inte sin skönhetssömn, men jag har det rätt så fint ändå!
Ondagen var en väldigt trevlig dag, var med Gia hela eftermiddagen för massa snack & fikarelax!
Sedan var jag bjuden på mysig middag & kom hem väldigt sent, pömsigt blev det!

Nu sitter jag hos Maria som snurrar runt i sin lägenhet, för hon ska ut & resa med sin babe ♥
Packar & pratar i telefonen, medan jag sitter ensam! Men jag klarar mig, ska försöka komma hem snart!
Sötaste tjejen är nervös! Förstår hennes känslor!

Längtar väldigt massa till min helg. Min Ida kommer för att tillbringa tid tillsammans med mig & ett gäng vänner kommer för liten fest hos mig! Underbart! Gillar livet!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

haha jag är en yrhöna ju! usch jag är nervös gumman! snart sitter man i bussen på väg till stockholm sen i planet på väg till amsterdam! helt sjukt!



ha en underbar helg älskade vän! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback