Veckan som gått

Har en heldel läsar men får så lite kommentarer, så ibland undrar man varför man bloggar!
Men ska berätta lite om veckan, läs om du vill & kommentera mer än gärna!

Har tränat alla veckodagar i form av promenader i regn & rusk!
Det känns jätteskönt.... jag ar också kommit i säng på bättre tider! Sedan att min första pojkvän -99 har börjar höra av sig & väcker mig är en annan historia! Dags att stänga av telefonen helt på nätterna.

På onsdagen bjöd jag Maria & hennes Lukas på middag, tacogratäng med sallad
Vi hade det väldigt mysigt.
På kvällen var jag på gymmet, jag börjar stortrivas på gymmet!

Sedan kom torsdagen, åh det blev dags för blodomloppet!
Jippi, det regnar!
5 km med väldigt höftont & regn, men med glatt sällskap!
Har testat att picnicka i regn, det var massa gott som Ica bjöd på!

Fredagen bjöd på övertid & på kvällen blev det partaj hos min vän Maria!
Popcorn krig & läskiga skämt! En flaska vin & lite till så gled vi ner på byn.
Mötte upp söta Jennie vid tåget & senare även Nina. På Harrys fann vi Sandrah!
Vi blev ett härligt gäng! Jennie & jag somnade sött vid 5-tiden!


Lördagen blev picnick i det gröna tillsammans med Jennie, Anders, Stefan & jag!
Baugetter, dryck & godis (skulle varit jordgubbar)
När jag lämnat Jennie vid tåget gick jag till hamnen. Där var ju Maria & Lukas, vi gick omkring lite.
Gjorde ett halsband hos Pär, köpte glass & ballong!
Det blev en heldag ute i fina vädret!
Min lördag kväll blev lugn, med skogspromenad, salamisallad & film! Perfekt hemma kväll ensam!
Läste lite bok.....

Sov sedan!
Idag är en ny vacker dag!

Kommentarer
Postat av: maria

har varit massa kul o trffäats så mkt denna veckan!

har precis damsugit upp popcornen på balkongen

Postat av: Mia

Låter som du har haft en skön helg! Min helg har oxå varit väldigt bra. Matilda o Alex va som du sa väldigt gulliga! Kommer definitivt träffa dem igen om de vill träffa mig dvs. :) Du kanske kan komma hit någon helg när jag är här? Du kan ju isf bo med mig hos Ingrid o Bosse. De har lovat att jag får ha huset för mig själv när de åker till sitt lantställe. De är så himla snälla! Kram

2009-05-31 @ 16:52:49
URL: http://miapetite.blogg.se/
Postat av: Matilda Heinemo

Vad skönt att komma igång och träna så mycket som du gör, jag har inte tränat på länge nu då jag varit förkyld, men nu är jag ju faktiskt inte förkyld längre så måste komma igång nu igen! Låter som att du haft en skön helg, och ja du vet ju att vi har haft kul här i Nyköping!

2009-06-01 @ 13:22:37
URL: http://missheinemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man bloggar för sin egen del. Men visst är det kul med kommentarer. Hoppas vi kan ses när jag är i link nu nästa gång.

Kramar Elenor

2009-06-01 @ 15:47:08
Postat av: Sandrah

Jag läser ju så fortsätt blogga du :)



Det var jätteskoj att träffa er i fredags... det gjorde verkligen min kväll ännu bättre!!!



Kramar

2009-06-01 @ 17:48:00
URL: http://sandrah-med-h.blogspot.com
Postat av: Marianne

Trevligt du verkar ha haft det! Åh vad jag saknar alla picknickar som vi hade tillsammans i Norge och när vi träffats sedan!! Måste ta och ordna en sådan med min familj snarast!



Vet att jag är dålig på att kommentera å de är jättetråkigt, ska försöka bättra mej!!

Kram kram sötaste du!!

2009-06-03 @ 20:23:19
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback