Mina damer & herrar

Nu tänkte jag då presentera vart jag varit på vift. Den helt underbara resan bar av till Italien, mer exakt Milano stad! Så Matilda kan sin sak, mode (& geografi). Hon gissade i mitt senaste inlägg på Italien eller Frankrike, åh det var ju så rätt! Har du varit i Milano, Matilda?

Milano var helt underbart fin, vacker & historisk. Tillsammans med mitt sällskap Stefan var jag vid sjön Como med tillhörande stad & i den miljön njut jag till fullo! Det var så himla fint! Känner mig tjatig, men kort sagt i Italien trivdes fin fint! 


Katedralen Doumo, Milano

Kommentarer
Postat av: Matilda Heinemo

Åh låter som att du haft en underbar semester! Just i Milano har jag inte varit, men jag och en tjejkompis tågluffade i Italien 2002, då var vi i Florens, Rom, Venedig, Verona och vid Gardasjön. Jag älskade Italien jag med! Hade varit kul att åka till Milano oxå! Kändes Milano som en storstad eller hur är känslan där? Jag vet inte alls hur stor den är...

Postat av: Miho

Åh va härligt med en liten vårresa till Milano! Jag har varit i Italien men inte där... Hoppas allt e bra! Många kramar!

2009-05-26 @ 19:03:24
URL: http://miapetite.blogg.se/
Postat av: Anonym

ditt "sällskap" Stefan??????

Nu blir jag nyfiken.

Italien är vackert, jag har bara varit i Pisa..men det var fint!



Kramar Elenor

2009-05-26 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback