Min underbara weekend

Min helg blev fantastisk, helt obeskrivlig & jag känner mig som en ny människa! Det har varit ett litet äventyr & jag längtar redan tillbaka.
Vädret har varit skönt & det blev brända axlar av den varma solen. Jag har sett helt facinerande byggnader, vacker natur & fina städer. Åh njuter av mina bilder! De finns redan lite offentliga, men 785 bilder tar en stund att rensa!
Men jag tänkte vänta lite till med att avslöja resmålet! Vet inte om jag är redo att berätta, tjihii....



Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda Heinemo

Prada.. hmm kanske någonstans i Italien? Eller Frankrike, Cannes kanske? =)

Postat av: Anonym

Du behöver inte berätta.. jag är ändå inte nyfiken.

spricker snart av nyfikenhet

Härligt o höra att du haft det bra. Det är du värd!!

Kramar Elenor



Kommer till Link 11-23 juni. vi kanske kan ses då.

2009-05-25 @ 18:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback