Tuff tuff tåget

Nu är jag äntligen på väg, det var en aning segt att kliva upp efter ca 3 timmars sömn. Men lite självvalt var det allt....
Gjorde hemmagjord müsli,
matmuffins, städade & packade. Det blev fulllastat denna gången med! Undra om jag kom ihåg tandborsten! Ett glatt leende & varma kläder är med! Åh kameror!

Dessutom tittade jag på Grey´s Anatomy. Älskar Romantiken mellan Dr. Hunt & Kristina, & är nyfiken på hur det blir med den stora kärleken... Spännande! Gillar verkligen Grey´s även om jag tyckte det höll på att gå över styr med spökerierna där.

Har nu rest sedan kl. o5.15, puh! Ersättningsbuss, väntetid i Katrineholm (minns du Ida?) & nu tåg en stund till.
Sedan väntan, tåg, väntan, tåg & framme hos Sofie. socialtid i Fagersta & sedan bil! Bara båt, flyg & cykel som fattas (& en mängd andra fordon)
Klockan är strax efter 8 på morgonen & vädret är toppen, hoppas på fortsättning med sol! Vill uppleva härlig vårvinter!
Det ska bli så kul att träffa Marianne, Andreas & lilla Affe, självklart respolarna Sofie & Alex.


Kommentarer
Postat av: sara

Ha en riktigt kul resa nu!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback