Inte mitt vanliga jag

Om det var dagen efter sjukan såå var fredagen väldigt hård!
Är inte helt frisk, min mage har spökat för mig idag & jag är helt slut!

Barnvaktandet gick väldigt bra, över förväntan! De är väldigt goa de där killarna, den yngre kom med filt till mig & kröp ner i min famn! Vi tittade på melodifestivalen tillsammans & hade det mysigt, Jag fick spela Wiii, vilket också är rätt så roligt!
Familjen flyttade till hus i december  det var så himla fint, jag blev lite kär!! Vem vill köpa hus med mig??

Denna arbetsveckan har varit bra, rätt så lugn!

I onsdags var jag hos min läkare & kom inte fram till några nyheter ang. min höft! Jag ska träna mig starkare, äta receptfria smärtstillande vid behov & ev. få en kortisonspruta på fredag. Men det är bara om jag fortfarande har ont.... så nästa helg blir det vila!
På onsdagen var jag låg, jag går inte till läkaren i första taget... tycker det är påfrestande! Så kommer man inte fram till något nytt, varför kan jag inte få något kontret? Åh riktiga tabletter? Kände mig en aning down...
Men som tur var hade jag fått post i dörren när jag kom hem, så glad man blir av sånt! Ida förgyllde min dag!

När fredagen kom var det fest hos Maria. Vi hade riktigt trevligt, även om vi var fredagströtta hela bunten.
Vi spelade spel & pratade om ditt & datt! Alla utom en var/är singlar, hihi

Kommentarer
Postat av: Meryem

Ahh Gud vi hade sååå roligt gumman =). Fick ju träffa bestman för första gången oxå å han var ju supertrevlig! Alla var finklädda, kostymer och klänningar liksom =).



Puss pussss

Postat av: Sessan is bride to be

http://viktoriae.blogg.se/ Här har du en bra bloggerska, något för dig??

2009-03-11 @ 19:29:30
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: pojkmaffia

hoppas du mår bättre nu kram

2009-03-12 @ 07:51:39
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback