Trasigt internet

Mitt mobila bredband är inlämnat för lagning sedan en vecka nu, därav det tysta bloggandet!
Saknar verkligen att kunna skriva, läsa, chatta & kolla facebook. Så jag kommer tillbaka, jag lovar!
Sitter kvar på jobbet för att betala mina räkningar... puh, jag vill ju hem till mitt ljuva hem!

I helgen var jag på spa-kväll hos Maria & heldags möhippa med Gias tjejer på lördagen! Min helg var heltoppen med massa upplevelser, känner mig nöjd & belåten. Om mindre än 3 veckor gifter sig Gia & Martin! Så overkligt.... jag är full av förväntan!

Kram, sakna mig inte för mycket!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hihi...har saknat dina inlägg här. Hoppas det inte dröjer allför länge innan dom lagat bredbandet ditt.

Vad avis jag blir...vill oxå på bröllop. Så härligt med sommarbröllop=)



Ha en skön tisdag.

Många kramar!!!

2009-06-30 @ 08:46:35
Postat av: Sofie

Kom tillbaks nu!!!!!!!!

2009-06-30 @ 15:15:18
Postat av: Elenor

Jag saknar din blogg så se till o fixa det där internetet nu ler



Hoppas allt är bra annars. Kram

2009-06-30 @ 16:45:24
Postat av: pojkmaffia

hoppas du får igång ditt internet snart igen gumman, måste suga rätt rejält o inte ha det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback