Bowling

Ikväll ska jag äta middag & spela bowling med några folk. 

Gjorde en härlig upptäckt idag, att man inte ska smsa när man går igenom en kohage!
Gick, åh gick, åh stötte på en ko, sedan flera kor som blockerade min utväg ur haugen.
Söta kossor, men väldigt stora djur för min smak! Men jag pratade vänligt (& nervöst) korna när jag försiktigt tassade förbi de (några nyfikna & några som tassade förbi mig)! Nästa gång ska jag vara noga med att titta mig omkring.
Maria brukar få veta att jag ska passera denna kohage, om jag skulle bli "påhoppad". Så hon kan rädda mitt liv.... Fniss

Dags för en toppen kväll

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha..jag kan se dig framför mig=) Var rädd om dig!! Kram

2009-06-04 @ 22:17:10
Postat av: maria

haha o jag skulle springa allt vad jag hade från lkpg till ingehm för o rädda dig, da da dadada here comes supermaria! to the rescue!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback