Semester

Jippi semester.... Har faktiskt haft semester sedan i torsdagskväll! Det har varit händelserika semester dagar, just nu är jag på landet & har det trevligt! Ska försöka ta mig hemmåt under dagens lopp.... saknar vissa bekvämligheter! Men här fick jag visst låna internet! Nu är det tredje veckan utan internet, åh det kunde ta upp till tre veckor... Vargör måste det ta maxtiden? Morr!

Jag har det bra, åh vill berätta massa för er mina läsare... men när jag fortfarande inte har internet hemma blir det ingen roman för er! Men detta vill jag berätta/skriva om:

Midsommar
Spa-kväll
Möhippa
Personalfest
Äventyr
Stockholm
Kryssning


Lånad bild från en underbar möhippa

Hoppas ni har det väldigt bra i sommar, med sol & bad!
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Meryem

Jag älskar den här bilden =). Synd bara att jag var fotografen och kom med på bild..men vem skulle våga ge bort sin kameramobil till en främling. Inte jag i alla fall!, haha.



EN vecka kvar till bröllopet gumman =). Jag längtar!!



Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback