Möhippa 27 juni 2oo9

Det är mindre än en vecka kvar till Gia & Martins bröllop! Åh jag tänkte det var dags att blogga om Gias möhippa som vi hade för några lördagar sedan. Bloggar om dagen först & främst

Rosa dukning, Meryem hade tänk på ALLT


Fon, Nina & Mela
Surprice!!!!!!!!!!


Blivande bruden

Dukning


Martin utsatt för svensexa, tjihiii....
Vi fick se dansuppvisning & joddling!!

Sessan & Prinsen

Skrivinspelning,  Gia i studion

Sareks´- genom eld & vatten


Kören

Åh sååå underbart vackert... eller??


Efter studion var det dags för Gia att få skön massage, vi andra mumsade glass under tiden!


Nina & Mela

Kommentarer
Postat av: Ida

Så kul!!!

Åh fint väder!!

Du får spela låtarna för mig nån dag!!

Undrar om jag kommer att få nån Möhippa när det börjar närma sig för mig...? :)

Postat av: Sessan is bride to be

Nice nice =)



Jag älskar mina naglar! fast upptäckte att de ser typ såhär när jag målar de själva med franskt! Fast med förstärkning, riskerar ju inte att de går av =)



Snaaaaaaaaart dags! Puss

2009-07-15 @ 18:17:57
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback