Pirrigt

I morse klockan 7.oo var det så vackert ute! Självklart var det kallt.... men jag njöt så mycket av det vackra så det värmde i själen!! Det gnistrade, glittrade & lyste upp! Stjärnorna var klara på vinternatts himelen! Det var så fint....
Men - 15 tyckte vi var lite för kallt för utelek! Så vi har haft det skönt inne tillsammans med barnen, lata fröknar som vi är! :)

Nyfiken på denna vecka! Jag är på så gott humör...
Födelsedag, tjejmiddag, utgång på nya Strandgatan 2, hemligheter, fikagäster, födelsedagspresenter....

Sofie undrar: Varför jag tvättar så ofta? För att maskinerna är så långsamma.... & tog ett kort pass igår!  Åh det var på tok för länge sedan.... Jaja,,,,
Idag tvättar jag sängkläder & vit tvätt, dessutom mattor så det blir tjusiga!
Ett annat svar till min sofie: Ja det var den dundergoda laxrätten du & din kärlek missade! Måste göras av alla människor!!

Längtar till lediga Tisdag!
Är fortfarande helt lycklig över min arbetsdag!

Ska göra fika i morgon, förbereda lördagen & bara ta det lugnt! Kanske något annat trevligt också....


Bjuder på en glad bild av den alltid allvarliga Linslusen & nakenfis (nyårsskämt)

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Fin bild, gumman =) Men du, vi ses på söndag då! Åh, fick du mitt mess idag?! Jag blir galen... why?????

Postat av: Sessan is bride to be

Det är katastrof ju =( Usch, så ledsen jag blir. De har något som jag vill ha, som jag inte vet vart jag ska hitta nån annanstans! Blä...



Är i alla fall jätteglad för dagens köp. Fan va jobbigt att stan skulle stänga så tidigt idag. Får jaga efter allt på onsdag igen! =)



Åh vad roligt det är att planera bröllop! Det tar bara lite tid och vi inser att shit... snart måste vi provsmaka vår tårta oxå... tihi



2009-01-05 @ 22:36:32
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men då snor jag väl receptet iallafall då... eller om jag bjuder in mig någon annan gång istället... ;) I gengäld kan du få ett recept min goda strömmingslåda! Jammi! :) Pöss min lilla ko! ;)

2009-01-06 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback