Min tisdag!!

Puh, det var tröttsamt att kliva upp i morse!! Men dagen överlevdes i alla fall... tur det!

Min nya trend hemma är farligt galen... nu ska vi se om jag minns!
Glaskrossar VM?
♦ ...ett vinglas faller ner på köksgolvet när min andra lördags gäst ringer på dörren
♦ ...ett vanligt dryckglas ramlar från diskstället i hon & går i flera bitar på söndagen
♦ ...Två lampor går i golvet, ena när den andra ska ut kartongen & det andra hinner inte i lampan förän den krachar i golvet i vardagsrummet! Den ville absolut inte skruvas i, så den gjorde ett hopp! 1000 bitar x 2
♦ ...innan dagens fika gäst går en frukostskål i golvet!! Jösses.... jag blir ju mörkrädd!

♦ Igår skar jag mig på en köttkniv eller nej jag menar fruktkniv.. bara jag som är känslig! :)
♦ Så barnen pekar på min tumme & säger/svamlar: "Aj aj ont San.... ajaj"

Mitt liv som klant!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag säger inget, så har jag ingenting sagt...men det skulle handlat om en tupp...

2009-01-13 @ 22:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback