Lördag

Kändes som helheten av lördagen var väldigt bra, eller så är jag bara nöjd med livet vilket kändes igår!
Gick en promenad med Maria & hennes Lukas till Ikea, var där en stund. Mina vinglas som saknades förra lördagen finns att shoppa nu, till min lycka! 
Eftersom jag hade tvättid blev jag inte kvar så länge & Maria gick hem till sig!

Resterande lördag var det tvätt, & städ som gällde! Det var så himla skönt! Vilade lite på eftermiddagen.... längtade bort för en stund!
Kvällen blev inte särskilt social, men jag njöt själv av en komedi på kvällen! Min brors flickvän! Ganska trevlig film måste jag säga! Vill ju gärna inte vara ensam.... men det gick ganska fint ändå!

Vaknade idag 7.3o! Städade lite annat i jakten på mitt minne :)
Ska fortsätta nu! Förstår inte.... vart kan det vara?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback