Lite bilder

Igår när jag skulle börja plocka in i vitrinskåpet rasar det över mig! Eller nu ska vi inte överdriva, men det lutade över mig! Skåpet fångades & jag överlevde, men rädd blev jag! Ljusstaken hängde i ena skåpsdörren. Tur att inte den flög i huvudet!
Puh, inga skador.... Så det blir att montera fast stackars skåpet i väggen om det går! Konstigt att det ska behövas här & inte i förra!

Har inte skrivit kontrakt idag! Man vet aldrig när det blir denna veckan! :)
Idag har jag hunnit dammsuga & plockat undan lite mer saker. Ikväll efterjobbet  ska jag visa lägenheten några ggr till, men egentligen är det ingen mening!
Här lägger jag upp två bilder tagna nu på morgonen med Casio kameran, min nikon fick för sig att behöva nyladdad batteri! Nu ska jag snart rusa till jobbet.... eller om en stund!


Vardagsrums fönster, där hamnade de svikna vinglasen.

Garderob i vadagsrummet
Nej, alla kläder är inte upppackade!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tur du inte hamnade under skåpet...

Kära nån!! Du får inte skrämma slag på mig sådär... nu skruvar du fast hyllan ordentligt!!!!!



Ska bli så kul att se hela lyan live! Ser lovande ut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback