Liten kortis

Det har varit en lång helg med lite sömn & har också dragit på mig årets första förkylning!
Helgen har varit toppen, trevlig & underbart social! Tjejmiddagen var så lyckad, även om jag saknade många av mina tjejer! Mera paket fick jag!! Kände att jag fyllde år på riktigt!
Tänkte bara skriva några få ord om att jag lever & har det bra! Klockan är sen & det finns lite att sova ikapp!

Idag har mina tjejer Gia & Merpo varit hos mig på fika, det var jättemysigt!
Lilla jag blev bara supertrött sista stunden!! Så sova dags nu...
Mer om kalaset kommer framöver!!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ida

Ser fram emot att läsa och se mer!

Hoppas på bilder!! :)

Så kan jag iaf föreställa mig hur kul det skulle ha varit att vara med!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback