Festen

Lördagen var toppen.. vill ha den tillbaka! Det finns till min besvikelse inte så mycket bilder! Jag var mycket i köket & kameran används inte lika självklart i alla sällskap! hihi
Det var väldigt trevligt gäng med tjejer & alldeles lagom! Men hjälp i köket blev det en trerättersmiddag & fördrink!
Lagom till efterrätten kom min vän Daniel & hans flicka Lucinda! Det drack lite mer, åt lite nötter, chips med dip & vi testade försiktigt frågorna i våghals! (sånt som man gör när man inte har tvspel)

Vi gick vidare till Harrys & dansade självklart!
Det var en trevlig helkväll med goa vänner, men jag saknade ett helt gäng med människor!
Ni vet vilka ni är :)

Jag fick så väldigt fina presenter!
En fest topp
En stor härlig polo
Mascara
Dekorstjärnor
Rakhyvelhållare (superbra)

Poket Karin Wahlberg- Tröstaren
Exploer Vodka
Choklad

Tulpaner



Detta linne fick jag av Tess i Födelsedagspresent
Men jag hade annat på mig på kvällen! Finns tyvärr ingen bild på mig från min fest....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback