Attraktiv

Lägenheten blir inte svårt att bli av med, det är ca. en miljon som tittat på den.
Många vill ha den och nu är väl egentligen inte min uppgift att bestämma vem som får den. Men jag är väldigt nyfiken vem det blir av alla som kikat på den!
Puh, det har varit en kamp att slitas med att inreda & greja i den nya. Visa den "gamla" & plocka det sista ur den! Det blev för mycket, så jag har inte gett mig på något större projekt idag! Det mesta blev ju gjort igår tackvare underbar hjälp av Gia! Fick också inredningshjälp, toppen!
Meryem tittade in hos mig & fick väl inte vara jättesocial med mig, jag sprang bara runt....
Helt otroligt, förstår inte vad jag gör här! Är detta min, allt har gått vansinnigt fort!? Underbart när man inte har tid att tänka.

Längtar så mycket till nästa lördag, då jag får umgås med kära vänner! Vi ska fira Ida hårt & långt inpå natta! Man fyller bara 30 år en gång i livet, eller hur?

Nu ska jag snart drömma mig bort.... kontraktskrivning i morgon!
Kram

Kommentarer
Postat av: sara

va roligt att det blev flytt! och vad snabbt det gick! du får lägga upp lite bilder så vi nyfikna får se din nya lya :)

Ses på lördag! Kram

Postat av: Malin

Ska bli så spännande o se lite kort från den nya lghten sen ;) hihi! E ju så nyfiken =)

Hoppas allt går fortsatt bra med att komma iordning.

KRAM

2009-01-26 @ 09:23:56
URL: http://malin-de-e-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback