Sovmorgon

Börjar kl. 11.oo och stänger förskolan. Utnyttjade min sovmorgon för att ringa läkaren. Jag står inte ut med att gå in i min tredje vecka med höftont. Fick tid nu på onsdag, kl 15.oo.
Jag tycker detta med läkaren är väldigt motigt! Så jag är mega stolt! Inte så mycket att vara stolt över kanske, men jag är stolt!

Mina helg planer, städa i kväll, laga en god middag & se filmerna jag ska få hem.
Sedan ska jag försöka röra på mig mycket för kropp & hälsa.Tänkte försöka lära känna min kamera & leka lite med den. Har ju en hel bibel med instruktioner!
Bokrean såklart, riktigt längtar! Kanske ta en fika & så ska jag handla/titta på födelsedagspresenter.

Nu ska jag göra mig i ordning, här kan jag ju inte ligga!

Ha en bra fredag!
Krama

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är rätt, du ska vara stolt!! :) Hoppas det blir bättre snart... KRamen

2009-02-27 @ 10:16:37
Postat av: pojkmaffia

åhåp jag får nog låna din bibel sen nån gång ;)

för övrigt hoppas du får en trevlig elg gumman, bara o höra av dig om du behöver sällskap (du får komma hit dock haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback