Slut?

Denna kvällen blev lång! Har fått tankeställare som jag hoppas håller i sig, känns ganska bra!
Imorgon ska jag skriva ner vem jag är, vad jag är stolt över, vad jag vill & mina känslor! Jag tror det är någon alla männiksor kan behöva göra! Just nu känner jag mig superpeppad att ta en god natts sömn, vakna långsamt & sedan ta en promenad!
Plocka undan det sista som ska göras i ordning & sedan bara vara. Se om jag kan hålla det löftet!
Jag höll ett av dagens löften, att träna!!

Känner mig ensam.... men ska ändra på det!

Ida väcker mig till liv!
Vi har pratat om livet, om mig & min kärlekslösa vardag!
Jag måste tänka om, nu har jag lovat Ida, dagboken & framför allt mig själv det!!

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

vad bra :D själv är jag deppig men det kan vi ta på telen hehe. hopas du får en underbar dag gumman! kramis

Postat av: Ida

Så glad jag blir!

Vill det bästa för dig! :)

Hör gärna av dig sen...

kramar

2009-03-01 @ 15:01:15
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback