Sköna Måndag

Haft en ganska skön dag!
Vaknade utvilad, men lite hängig i kroppen! Solen strålade verkligen & till jobbet gick jag skuttande! Troligast för att min helg var toppen! Underbara vänner!
Hela denna måndag har vi haft toppen fint klart väder. Vi åt mellis med barnen ute, det var mysigt men en aning kallt! Himmeln var väldigt vackert Turkostblå när jag började gå till pengeln! Har ni märk att dagarna är länge nu? Underbart skönt, det känns så positivt!

Men fick lite hjärtesorg, en av mina kollegor ska sluta hos oss! Söta tjejen.... kommer sakna! Vilken tur att jag tror vi kommer att ses mera i alla fall! Det är tur för mig!

Du, Sofie? Saknar du Linköping? Komma & jobba hos mig?


Kommentarer
Postat av: Ida

Du...

Du råkar inte sakna en liten Oriflame-burk?! ;)

Postat av: mia

Hej gumman! Hur har du det i ditt nya hem? Själv har jag lite loveproblems... vet inte om d kommer lösa sig el ta slut... :( Kramar

2009-02-03 @ 15:08:12
URL: http://miapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback