Jösses

Här har ni tjejen som tänker massa... men nu är det så pass så att jag måste bara le lite för mig själv!
Efter alla hjärtans dag så ska jag försöka lära mig att njuta av livet som det är. Visst att på alla hjärtans dag ta en lång härlig vintrig promenad för att sedan beställa hämtmat & bara vara under resten av kvällen. Det var en bra kväll, men jag njöt inte av den. Jag ville inte vara ensam, men jag inser dagen efter att jag hade det ganska bra! Men var så himla sugen på sällskap.... därför njöt jag inte till fullo.
Jag kunde gjort det allra bästa åt mig själv! Istället kröp jag ner i gamla soffan & bara gör nästan inget! Fast det var en bra kväll....
Idéerna för alla hjärtans dag fanns, långpromenad med grillning, sjunga SingStar, laga 3 rätters singelmiddag & dricka gott vin. Men allt ensam.... äh det blev ingen energi att ens försöka!

Jag väntar, åh väntar... Hoppas & hoppas! Inget händer?

Men jag har inte haft en ensam alla hjärtansdag på 4 år. Och vardagskärlek är viktigast, men jag kan tyvärr känna att kärleken behöver vårdas extra ibland! Det ska inte behövas ett datum, eller kanske? Nu har jag inte haft ett förhållande på ett halv år! Det är ju inte alls länge.... närhet har jag fått! Åh har fantastiska vänner!
Idag har jag hoppats på en cafédejt, men alla har inte tid när jag har tid!

Jag har ett socialt liv, jag har bästa vännerna! Men ibland är det en pojke jag vill sitta vid sidan av.... sakar ju det!
Att ha en sambo som finns där när man har ett stort krambehov!
Men vill kunna njuta av vännerna, ringa de & fråga om de vill leka ;)
Som igår, känns som någon måste ha känt sig lika ensammen som jag!?

Singellivet, har dejtat & lämnat....
Blinkar till någon på krogen, men det fungerar ju inte alls..
Vill tro att jag har pendelflirt 
Har sällskap ibland, men inte så ofta...
Film & På spåret
Vill överlåta detta till vänner alternativ kollegor. Vänners vänner, ni vet? Eller vänners bröder?
Eller ett speciellt ögonblick på biblioteket? eller ett annat underbart tillfälle!
Nätdejta, fungerar väl! Men hur spännande är det?

Just nu: Är lite smått irriterad på min förra pojke/ sambo, kanske liten släng av svartsjuka... Ska träffa han nästa vecka för att höra om Thailand, samt visa att jag inte dödat hans gröna & givitvis lämna tillbaka nyckeln! Kan sakna oss väldigt mycket! Våran tid tillsammans! Undra om jag känner samma sedan?
Min höstdejt, han har flicka nu.... grattis! Lite sotis där med! Åg rätt hade jag, det var precis det jag misstänkte! Att han hade träffat en flicka! Ska nog bli tankeläsare när jag blir stor :)
För jag skulle vilja läsa en viss persons tankar!

 Jag unnar mina älskade vänner deras förhållanden, men kan också sakna den känslan... Sotis igen!
åh ibland känner jag att jag stör mina vänner som har förhållanden.
Hade jag bott kvar i norrland hade man haft sitt hus, vovvar & minst en bebbe.
Men tack, jag bor ju visst här!
Skulle väl kanske ha velat i alla fall inlett förhållande med den man som jag ska ha ett litet hjärta med! För tiden går ju!
För 10 år sedan trodde klasskompisarna att jag skulle bo i Norge & ha 2 barn. Bland barndomsvännerna skulle jag först ha barn.... hmm hur gick det?? haha
När ska jag få gifta mig? & nyfiken på med vem?

Jakten: Är lite desperat, men jagar inte! (faktiskt inte)
Kan känna enorm saknad & är rädd att missa någon...
Har ändå en inställning att jag vill vara singel ett tag, i korta stunder (några få dagar) har jag njutit av att vara singel!
Jag vill hitta mig själv, jag vill hinna med mig själv!
Har ju ändå så mycket att tänka på!
Om jag inte tränar nu, kommer jag verkligen inte träna om jag träffar en karl.
Om jag inte är social med mina vänner här i Linköping, hur ska jag få tid sen?

Nu ska jag krypa ner under täcket- själv! Tänkt om jag skulle dela min 160-säng med någon nu, huga!
Det är ganska bra att vara ensam, jag måste bara komma på det!

Jag vill bara vara nöjd, dags att börja njuta!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var inte illa!! :)

Jag är stolt över dig!

Du är bra och du har det bra! Bra att du själv tänker så!! :)

Sen förstår jag din längtan och din "sotis"-het...

Men din tid kommer!!! Lycko den som får dig, och som får dela sitt liv med dig!!

Puss på dig

Postat av: pojkmaffia

helt sjuk, sitter och ryser när jag läser din text gumman, det är precis som om du tagit alla ord rakt ut ur mitt huvud, för det är precis sådär jag känner.

bamsekram

2009-02-16 @ 07:47:25
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Marianne

Åh, jag är säker på att din rätta går runt där ute någonstans och letar, känner sig vilsen och ensam. Det gäller bara att hitta varandra! Du förtjänar den bästa så ta ingen annan än han! Förstår hur du känner dej, ingen vill vara ensam, men de är bättre att va ensam än att va helt fel och bli sårad! Vännerna finns överallt runt om dej! Vi försvinner inte! Och du stör aldrig!

Kram

2009-02-16 @ 21:58:37
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback