Glad

Känner mig glad att det är fredag. Missade nyss att gå till butikken för att handla mer gott till filmen.
Men äh, jag klarar mig! Nöttter & Ramlösa blir fin fint!

Vi hade en väldigt mysig dag på jobbet, pyntande med hjärtan som barnen klippt ut & hade "kärlekssamling". Kramlekar & söta kompis/kärlekssånger. Vi avslutade med popcorn & musik.
Från en tjej & hennes familj fick personalen på min avdelning en varsin tulpanbukett. Känns så bra att bli uppskattad av föräldrar så, gulligt!

Kom hem vid 17.oo snåret, har vilat & ordnat i lägenheten! Ska plocka undan lite från middagen & sedan blir det mys i soffan! Att vara ensam på alla hjärtansdag i morgon känns inte så tungt längre ♥
Kanske för att jag vet att mina fina finns där för mig!
Fick post från mamma & en inbjudan som jag hoppas jag får blogga om, får jag? (hoppas dom ser detta, snart)
Vill också säga grattis till Prins Martin till
hans examen som tog idag, efter allt hårt arbete. Det är du värd!


♥Puss & Kram♥

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Klart du får blogga om det! Alla skickades ut samtidigt förutom en som saknades adress. Ville ju att det skulle komma i anslutningen till alla hjärtans dag!!! =) Sen är det visserligen tre som är utomlands som inte kommer få förrän nästa vecka. Men de läser nog inte det här, tihi =)



Du får gärna kolla vår bröllopsblogg sen oxå, tihi =)



Vilken underbar dag det har varit idag =)

Postat av: pojkmaffia

jag kände som dig, det kändes inte så tung o vara ensam på alla hjärtans dag iaf sen. men jag har ju turen att en av mina älskade pojkar är hemma o vi får mysa efter all städning idag :D

2009-02-14 @ 12:42:21
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback