fredag

Då var denna omtumlande vecka redan slut! Poff så var den helt borta. Skönt när veckorna går snabbt, så slipper man vänta på helgen så länge! Förra helgen var så fin med vännerna, denna helg blir lugnare!

Efter jobbet åkte jag med Fredrik till Tornby, helt oplanerat men så perfekt! Fick lite matshopping gjord! Middagen löste sig också! 
I kväll har jag pimplat vin, ätit nötter & mumsat choklad till en deckarfilm. Är lite piggelina, vad ska jag göra nu?
Läsa, mysa, fotbada, rulla runt, rensa tidningar, städa (oj vad det behövs), tänka på vad klockan är & sova kanske? 
Försöka duger!

Har lovat mig själv att börja utnyttja mitt träningkort nu!
Så i morgon ska jag packa väskan!

Säger godnatt & kramas med mina vänner genom rymden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback