bowling & middag

Är just precis hemkommen från en toppenkväll med  jobbet! Men jag saknade de allra bästa :)
Vi åt middag på bowlinghallen & sedan var på match, mitt spelande var nog mitt livs bästa. Trots mitt handikapp... vi får la se hur jag mår i morgon!

Det har spökat hos mig i kväll, eller är det sedan jag flyttade in! Lampor går sönder & proppen går, jag har bytt samma propp två ggr. Och samma bordslampors glödlampor har blivit utbytta pluss köket. what??
Tre lampor & en propp fick bytas, sedan kunde jag göra mig klar för utekväll! 2o min senare var jag färdig!

I morgon kommer flickorna.
Men först ska jag göra något spännande med min lilla söta brud! Efter är det fika med brudarna!
Åh, denna helg ska jag njuta av varje sekund! Åh, vet ni vad? Jag njöt till fullo i kväll!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det får bli massa njutning :)

Ser så fram emot det!



Hemsk bild - men häftigt med färgerna!!



C YA!

Postat av: Sofie

Ses snart!! :)

2009-02-20 @ 08:59:34
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/
Postat av: sara

åh va roligt! Ha det så kul nu flickor! Kram från karlstá

2009-02-20 @ 10:24:23
URL: http://saaaraaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback