Julbord med gänget


I tordags var jag på julbord tillsammans med jobbet!
Kvällen inleddes med lite glögg hemma hos mig för mig & Mia som jag jobbat med i två härliga år
Cheferna ett & två skulle också kommit men snöstormen & fina festkläder gjorde de fastfrusna på stan.
Mia & jag hade jättemysigt tillsammans på vår lilla förfest... vi pratade om allt mellan himel & jord!
Min egna lilla stjärna på arbetstid!



Till klockan åtta var vi på Strandgatan två för att möta upp resterande mysgäng!
Alla var så fina & maten var god.
Plus att vi lekte vår pinsamma men sjukt roliga djungellek!!

Vi fick julklapp av ledarna, en stegräknare!!!
Tog inga bilder från kvällen, bara under förmyset!
Just det, jag fick en supersöt & passande mini En i kruka från Mia

Ha en underbar lördag
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback