Fix & trix

Det är så tillfredsställande att få mycket gjort! Jag bockar av saker jag velat ordna med i flera månader.
 
Rensat tidningar. Städa garderoben. Frächat till avloppen i badrummet. Tömt min förra lägenhet helt på mina saker.Sorterat mina samlingslådor. Ordnat i mailboxen ca.700 mail raderade. Blivit Oriflamesäljare-igen. Bloggat.Hittat kärlek.Tagit tag i vargmötet-underbart.Julpyntat.köpt julsaker.handlat storpack toapapper. storhandlat. Nästan städad klart lägenheten. Påbörjat julhandeln.

Njuter av livet.
Försöker lära mig något nytt varje dag

 
 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är så skönt att ta tag i saker, du verkar ha en riktigt bra fixar-period! :) Jag bakar lussekatter idag, det gör oxå att man känner sig duktig och fixig, eller hur! :) Kramar!

Postat av: Soffan

Om jag också kunde lära mig att ta tag i saker ordentligt...

2009-12-06 @ 12:56:48
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback