Äntligen har denna helgen kommit

Ja men då var det fest då, som jag har längtat till att gå på en riktig fest! Det ska bli himla roligt att träffa lite nya människor tillsammans med mina vänner! Det bjuds på vin & snittar, jag är imponerad! Nu ska jag göra i ordning håret! Maria kommer om en stund till mig....

Lägenheten är ostädad, men vad gör det? Jag vet/tror att det är snabbt gjort i morgon!

Längtar väldigt mycket tills i morgon för då kommer mr. perfekt tillbaka & blir min egna pepparkaka! Jennie får tillbaka sin fina Henrik också! Det blir en spännande söndag, underbart!

Men först blir det en härlig decemberfest!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ann

Nu är ju decemberfest ett ord! ;) Men ha en himla underbar kväll i vilket fall som. Och prinsen i morgon, det kan ju knappast bli bättre!

2009-12-12 @ 18:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback