Underbara sommar

Den lider mot sitt slut! Det har varit en trevlig sommar, men lite för lite sommaraktiviteter som fint väder, sol, bad, picnic & grill! Men jag har haft det himla bra ändå! Sommarens händelse var bröllopet för Gia & Martin! Vackra bröllopet! Längtar tillbaka, åh förstår inte riktigt att jag varit där!  Varför ska något så fantastiskt kännas så overkligt som om man inte upplevt det?

Annars har jag varit hemma i Linköping, hemmafester & lite små enkla dygnsturer. Lite Stockholm, men annars här i östgötaland!
Senaste lördagkvällen blev spontankväll, Johan, Meryem, Nina & jag hamnade på Harrys efter vinmys hos mig. Måste säga att vi hade väldigt trevligt! Puh, vad mycket dans! Åh en god drink blev jag bjuden på! Recept ordnade jag också på plats vid baren. Den drinken var  Mumma!
Lördagen innan, födelsedagsfest hos min Maria, oj så skoj den kvällen var! Måste ju säga att sommarens fester & händelser har varit fin fina & toppen!
Även om semestern delvis regnade bort & var lite sval!

Kan man få sista sommaren nu?
Sol, värme & en grillfest? Det vore himla toppen tycker jag!
Ja, men vi kanske överlever vintern ändå! Det finns lite att se fram emot, eller vad säger du?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback