Underbara soliga lördag

Lite pyssel i hemmet innan jag gick ner till stan för att handla lite till kvällen. Skulle egenligen kolla på lite bröllopsinspiration men kom ner lite sent & kom inte riktigt på vilket hotell det skulle vara på! Gia fick snällt rapportera lite åt mig. Hade velat se min frisör Emma & hennes håruppsättningar, men det blir fler gånger! Hoppas jag....
Jag ska ju inte vara tärna riktigt än, men tiden går vansinnigt fort! Snart är planeringen för min del igång. Lite läskigt faktiskt, men det kommer gå galant!

Mötte upp min trötta vän Maria på stationen & vidare till Steves. Där hade vi en träff med den nyfunna vännen Johan.
Rolig prick, det blev inte många allvarliga stunder där inte! Det var väligt trevligt & varmt i solen.
Premiär för uteservering! Underbart & framför allt äntligen!
Jaha, sedan var fikan slut för denna gång. Hem & vila lite! För på kvällen var det dags för utgång!


KaffeLatte
Bilden från senaste Fräcka Fröken besöket i Norrköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback