Många av er har sett henne.

och fler kommer se henne. Kanske är det det nya jag, för nya vänner.... men jag har alltid varit där! Det är när jag gråter av skratt, busar & är allmänt instabil! Då ni ibland tror att jag är full!
För många år sedan fick jag skäll av mina flummiga utbrott i det offentliga... så jag kan fortfarande vara ganska blyg! Och det behövs härliga människor kring mig  för att framkalla mina tokigheter! Mitt riktiga jag är nog inte den busiga typen, men tycker det är en ganska trevlig sida av mig själv!

Blir så rörd av de söta kommentarerna till tidigare inlägg:
Maria: "...den nya Susanne får gärna komma fram oftare med :D fast jag älskar min gamla susanne med ;)
kramis!"

Sofie: "Hur är den nya Susanne? Jag vill också se!!! :D"

Ida: "Den där nya Suss.... har man träffat henne nån gång!?
Eller var det bara Maria som äntligen fick se den Suss vi alltid sett? ..."




Livet är underbart



 


Kommentarer
Postat av: sara

you go girl! Kram från Karlstad

Postat av: Ida

:)

2009-04-30 @ 23:03:51
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: pojkmaffia

missade detta inlägget!

jag har bestämt mig för att nya susanne är den bästa!

eller ite bästa för susanne är bäst över lag.

men det är såå härligt o se dig flummigt glad!

o du ska inte skämmas för att vara det! jag avundas dig lite faktiskt när du blir extremt flummglad föräven jag (tro det eller ej) kan bli blyg nä rjag flummar o sluta tvärt o typ skämmas

2009-05-03 @ 13:44:16
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback