Måndag

Har haft en skön dag på jobbet med vårsol. Var ute hela eftermiddagen & var lite bränd i ansiktet när jag kom hem.
Fick komma till jobbet en timme tidigare till jobbet, för vi hade ett möte. Min chef har gett mig ett erbjudande om ett extra ansvar på förskolan. Har inte tackat ja riktigt än, vill sätta mig in lite först!

När jag kom hem ordnade jag lite att stoppa i maggen, & tog senare en superskön promenad i en timma.
Tittade på ett dansklipp på youtube & blev helt lycklig i känslorna! Tänkte skriva ett inlägg om min norgetid som har lite med det klippet att göra! Har svårt att själv sätta mig in i att det är 10 år sedan jag kom hem från mitt första år i Oslo!
Längtar tillbaka!

Nu är jag för trötter att skriva mer! Hela min kropp vill krypa ner i sängen!
Sköna drömmar till er

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

men oh spännande med extra ansvar!

kul att du är så omtyckt gumman :D

jag vill med det haha ;)

ha en underbar dag! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback