Effektiv

Var i skogen med mina skogstroll (min skogsgrupp på förskolan), solen värmde härligt redan på förmiddagen! Vi pratade om skräp & att de små djuren kan skada sig på det vi människor skräpar ner! Kände mig så pedagogisk...

Jobbade bara fram till 12.3o idag! Åkte hem för att byta om & gick sedan en skön promenad i solen. Vilka vårkänslor man får av detta härliga väder! Helt toppen, såg dessutom en nässelfjäril!
Handlade lite & har sedan jag kom hem fått massa gjort, så otroligt skönt!

Känner mig GLAD!


Bjuder på en vårbild från 2oo8

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja superhärligt väder!!

Fick också en massa vårkänslor igår!

Vi var ute hela eftermiddagen med barnen, åt mellanmål i solen! Behövdes ingen jacka :) På mig alltså, ungarna var påklädda! ;)

Såg faktiskt också fjärilar!!

Hoppas det håller i sig... vill ha mer sol och värme!



Ha en skön dag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback