Stockholm

Nu är jag på väg till Stockholm.
Ska fira födelsedag, min syster fyllde 17 år igår! Jag känner mig ganska ung, men jag kommer ihåg när hon föddes!
17 år sedan, jag förstår inte! Jag blev storasyster när jag var närmare 10 år gamal! Hur kan tiden gå så fort?

Dagen är planerad med lite blandad kompott! Det är  & då är det inge skoj längre! Jag är lite sugen på att tala om mina hemliga planer här, men vet plötsligt får hon för sig att tjuvläsa! (för hon läser i vanliga fall inte min blogg)
Min tanke för dagen är att göra mysiga aktiviterer som vi båda uppskattar, & få till lite underbara foton!
Det var också baktanken med att jag envist & äntligen bloggade mina Höga Kusten bilder nu på morgonen! Så jag kan trycka in flera bilder när jag är redo.

Hemfärden är tidigt i morgon så att jag kanske kan gå på Bröllopsmässan i morgon!
Kan ju behöva lite inspiration, dock inte till mig själv!

Ha en bra lördag
Kram

Kommentarer
Postat av: Sessan

Vill oxå till stockholm... får se när det blir av. Har så himla många deadlines här i linkan =( Vi kanske ses imorgon då!

Postat av: pojkmaffia

hoppas helgen var bra! vi måste träffas snart igen ju!!! var för länge sen nu ju

2008-09-29 @ 08:09:37
URL: http://femalwarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback