sommarvärme

Oj vilken underbar Lördag jag fick tillsammans med min faster & hennes familj!
Min underbara kusin Malin gjorde smörgåsar, någon kokade te & en annan gjorde i ordning apelsin & morötter!
Sedan tog vi bilen till Barsta (Höga Kusten är vi i) för att sedan gå genom skogen till Rotsidan.
Där klippor möter havet & man ser den perfekta horisonten! Vädret var fantasikt, solen värmde & himmelen hade väldigt få moln på himlen! Det var riktig sommarvärme, ingen höstkänsla!
Det var så pass härligt att mina 2 kusiner tog sitt ett och 2 dopp! Jag gick inte ens i närheten av havet! Brr...
Vi behövde alla denna fina & lyckade dag! På kvällen åt vi middag tillsammans med pappa, farmor & farbror Owe!
Jag gjorde efterrätten fruktsallad, mezeyoghurt & honung! (Känner ni igen den?)
Lördagen vill jag göra om igen & igen.... Då var jag lycklig! Önskar bara att flera hade kunnat vara med oss!

En av de vackaste platserna jag känner till i Höga Kusten! Åh ja, ni känner mig rätt, jag har tagit bilder med egen kamera! Men de får ni se när jag är tillbaka i Linköping & har landat! På riktigt... alltså kan det bi vilken dag som helst!


Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som en härlig lördag!

Ser fram emot att se bilderna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback