Sol i Linköping

Det blev en kall förmiddag, men uteleken på eftermiddagen vart riktigt härligt varm!
Jag säger välkommen till årets första höstmånad! Det känns i luften... lite friskt & härligt!!
Min måndag har varit bra, hade en liten ny stjärna på dagis idag! Ett nytt inskolningsbarn, en härlig tjej!!

Efter jobbet åt jag hamburgare & bönsallad på stan! Jag tyckte jag var värd det efter en lång arbetsdag!!

2 roliga händelser från helgen:
Någon karl körde in i "min" husvägg på fredagnatten & tjejen som var med säger tröstande "Just den väggen har jag varit nära att köra på flera gånger" något i den stilen (jag blev ju väckt i förvirring)!! Är mitt hus svårt att se??

På affären: en liten pojke har lagt ner basilika i korgen, mamman frågade "vad ska du med basilika till?"
Pojken funderade & det syndes att han inte hade något svar, sedan säger han "För att jag var sugen på det"
Hihi underbart!!

Kommentarer
Postat av: Designtjejen

hHAHA så underbara!!!

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback