Målarfest

Kvällen med målar tema blev en lyckad fest! Vi var 6 st glada filurer som skulle måla om mitt matrum...
Andra mer seriösa än vissa, men så roligt vi hade! det blev väldigt mycket kladd, en blandning av söta saker men också några busiga ord!! Tjejerna hade dansuppvisning & showade! Mina fantasikt roliga tjejer! Som också byggde en bokhylla! När det var färdigmålat spelade vi kort & körde frågelek "för att lära känna varandra"... Jag gjorde en liten miss! Ska nog sluta dricka go´ saker ;)
Klockan omkring o3.oo gick mitt målarteam hem till sig & jag kröp till korgs efter kl. o4oo, vaknade kl 7.3o!

Det blir inga bilder idag, en annan dag- Lovar!! Hade knappt inspiration att skriva, men det kommer! jag vet bara...


Kommentarer
Postat av: Sessan

Tihi... vi var verkligen på G igår! Jag och Merpo as usual, helt crazy! Du får hojta till om du vill ha hjälp med nåt... we all be there =) Tusen kramar och pussar =)

Postat av: pojkmaffia

fan vad kul att det blev bra och att ni hade roligt!

2008-09-08 @ 11:24:47
URL: http://femalwarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback